Strony

niedziela, 14 lutego 2016

Moje rysunki

Cześć kochani! 
To mój pierwszy post i nie mam pojęcia co robię, ale postaram się dziś pokazać, jak bardzo jestem utalentowana. (Albo jak bardzo mi się zdaje ze jestem...)   

Najbardziej lubię malować oczy, więc je jako pierwsze dodaje, potem są mandale. (Które zazwyczaj maluje na lekcji, zamiast uczyć się do matury, ale komu ona jest potrzebna.) 
Liczę na to, że moje prace wam się spodobają. Są one z 2014 roku, więc mam nadzieje, że od tej pory maluje już trochę lepiej,choć szczerze w to wątpię. ;)






Może jeszcze trochę o moim malowaniu. Zaczęłam malować w gimnazjum dzięki pani z plastyki, która chyba widziała we mnie jakiś potencjał czy coś takiego, albo po prostu była to jej praca, co jest bardziej prawdopodobne.
Zazwyczaj maluje tylko ołówkiem, rzadko kredkami, choć mam ich wielkie pudło. 
Kończąc, życzę wam wszystkim szczęśliwych walentynek :* 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz